Tuesday, August 9, 2011

h i l a n g

selepas tarikh tu..semua berubah . aku kehilangan kesemua orang yang selalu berada d samping aku selama 2 tahun.yang selalu berada d waktu aku susah.berada d waktu aku senang.. pelukan terakhir aku,tagisan aku ntuk kali t'akhir b'sama mereka...huuuu..aku ta bole trima semua ni sampai skrg.pic dorg yg ad kt desktop ni..buat aku lg susah nk lupa kan dorg. dulu bila bangun tido ada dorang..bila makan ada dorang..tido sama dorang..skrang? aku dok rumah ngn mcm2 prob aku hdpi ... prob family yg xpenah nk settle dr aku kecik smpai aku umur 20tahun...masa ada dorang,smua mslah aku dpt lari,btl ckp moru.."nuyul..jauh mana nuyul lari dr masalah,bnda tu akn dtg lbh dkt.." dulu ada je prob trus dorang yg kuat kn smgt aku. skrg aku cuma ad kwn2 kat sini.aku susah nk ngadu kt dorg...ummm...ntah la.smpai bila aku nk rasa ni semua..berpura d wajah yang ceria? berpura dengan semua org ? pendam kan prasaan ni semua.?life aku skrang mcm lalang..d bawa angin..ntah ke mana ..xda pndirian tetap..xde life sendiri...semua nya hanya b'pura2...tolong..satu kan kami semula..satu kan hidup aku b'sama mereka..

No comments:

Post a Comment