Monday, April 25, 2011

sakit oh sakit

huh,dari pagi ade je masalah nye.van xbole idop plak.xpe2 kite tolak je van ni.yahh van da idop.tros gerak.ayoooo..sesat plak da.hahaha.gelak besar time 2.da sampai melaka cr jalan nk g ALAM plak..mak datokkkk!jauh gila.alang2 alam ni dkt ngn PD,kita g PD la k..da sampai PD tros cari van papa.da lepak2 semua aku da xthn nafsu ni.yah...jom MANDI!!!br je mandi.arrrrrrrrrrrrrhhhh MORU!!!kaki nuyul..aku tros jalan lagi time tu.tgk2 da rebah da aku.hahaha..rmai org datang kat aku.malu wei~~~hahaha..papa n apis dukung aku.ada budak comel ni kata "kakak.panggil la restQ.."bdk tu tros lari2 g kt restQ tu..huhuhu..depa hantar aku kt hospital PD.perrrrhhh,lama gila nk tggu doc rawat,x-ray semua,last2 kaki aku kne jahit.hahaha..1st aku kne jahit nih..thanz u all yg susa2 sal aku k.muaaaaxxx..syg la korang wei.





No comments:

Post a Comment